امروز: -
نوزدهمین مراسم تجلیل از خانواده های جانبخش اهدا کننده عضو، در سی و یکم اردیبهشت همزمان با روز ملی اهدای عضو، با حضور هنرمندان، ورزشکاران، کادر درمان و خانواده های جانبخش اهدا کننده عضو در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.
عکاس : احمد بلباسی
تاریخ : ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۳:۱۹
به گزارش گروه عکس خبرگزاری صدا و سیما؛ روز ۳۱ اردیبهشت مصادف با سالروز فتوای تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر جایز بودن اهدای عضو با تلاش مسئولان واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و باهمت واحد اهدای عضو بیمارستان دکتر مسیح دانشوری و با تأیید و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی در تقویم ملی کشور به عنوان روز ملی اهدای عضو، اهدای زندگی به ثبت رسیده است. مراسم جشن نفس هر ساله در این روز برای تقدیر از خانواده های جانبخش اهدا کننده عضو توسط انجمن اهدای عضو ایرانیان برگزار می شود. در مراسم امسال که با حضور هنرمندان، ورزشکاران، کادر درمان و خانواده های جانبخش اهدا عضو در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد. در این مراسم از خانواده های جانبخش با اهدا مدال افتخار تقدیر به عمل آمد، همچنین در این مراسم از عوامل سریال های تلویزیونی با مضمون اهدای عضو تقدیر شد.
 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
من مادر یکی از اهدا کننده های دعوتی هستم که به خاطر یکی از سفیراتون دعوت کرد زنگ زدم بهش دیگه ادامه کار را نگرفت نتونستم تو جشن نفس شرکت کنم .این حقا از من و خانوادم گرفت .
با سلام من از اعضا خانواده اهداکننده هستم و مادر پیر اهدا کننده خیلی اصرار داره که اونیکه قلب رو دریافت کرده رو ببینه که یکم از داغ پسر جوان ناکامش کم بشه
ترو خدا اگه راهی هست به ما بگید این پیرزن خیلی توی فراق پسرش اذیته و هیچوقت هم به جشن نفس دعوت نشدند لطفا اگر راهنمایی دارید با این شماره تماس بگیرید
۰۹۳۹۶۰۵۱۰۴۴
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha