برگزاری دوره آموزشی بهینهسازی مصرف برق
دوره آموزشی بهینهسازی مصرف برق ویژه مشاوران امور بانوان دستگاههای اجرایی استان کردستان با هدف ترویج فرهنگ مدیریت مصرف انرژی و آشنایی با راهکارهای کاهش مصرف برق برگزار شد.
۲۵ خرداد ۱۴۰۵ ۱۸:۵۶