تسلیت معاون بهداشت وزارت بهداشت در پی درگذشت دندانپزشک جوان خراسان جنوبی
معاون بهداشت وزارت بهداشت با صدور پیامی درگذشت دکتر محمدمهدی محمدی، دندانپزشک جوان خراسان جنوبی که هنگام عزیمت به محل خدمت در شهرستان سرایان بر اثر سانحه رانندگی جان باخت، را تسلیت گفت.
۱۹ خرداد ۱۴۰۵ ۱۲:۳۴