هشدار بانک رفاه درباره کلاهبرداران الکترونیکی
بانک رفاه به مشتریان خود هشدار داد مراقب کلاهبرداران حرفه ای که با عنوان پرداخت وام و اعلام برنده شدن در قرعه کشی ها فعالیت می کنند باشند.
به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه؛ اخیرا مشاهده شده است اشخاصی با تماس تلفنی با افراد مختلف و اعلام آمادگی برای پرداخت وام های کلان یا اعلام برنده شدن در قرعه کشی های مختلف، اقدام به کلاهبرداری و دریافت وجوه به صورت الکترونیکی کرده اند.
دریافت وجه از شیوه هایی نظیر معرفی شماره کارت بانک، دریافت شماره سریال کارت شارژ تلفن همراه بوده است.
بانک رفاه کارگران تأکید کرده است: هر گونه اطلاع رسانی و تماس از طرق یاد شده مورد تأیید این بانک نیست و مشتریان مراقب باشند اطلاعات خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند.
بانک رفاه افزوده است: هرگونه اطلاع رسانی به مشتریان از طریق مجاری رسمی این بانک صورت خواهد پذیرفت و لازم است مشتریان قبل از ارائه اطلاعات خود، از صحت و امنیت مرجع درخواست کننده اطلاعات اطمینان داشته باشند.
محمدرضا نظری مدیر عامل بانک رفاه نیز با تاکید بر خدمات رسانی مطلوب به مشتریان و مردم گفت: آینده ازآن سازمانی است که دانش محور باشد و ضمن دارا بودن نیروی انسانی جوان، پویا و خلاق به حوزه فناوری اطلاعات نیز توجه ویژه ای بکند.
آقای نظری خاطرنشان کرد: یکی از الزامات بانک رفاه، ورود به عرصه بانکداری الکترونیک به جای افزایش فضای فیزیکی شعب و افزایش دانش به ویژه دانش فناوری اطلاعات است تا با ارائه خدمات الکترونیکی روزآمد به مشتریان در جذب و حفظ مشتریان بکوشیم.
نائب رئیس هیات مدیره بانک رفاه از روحیه بسیار قوی و شاداب کارکنان به عنوان ویژگی مثبت یاد کرد و افزود: این امر نشان دهنده وفاداری همکاران نسبت به بانک رفاه است و بی شک با چنین رویکردی خواهند توانست بر مشکلات پیروز شوند.
وی همچنین بر گسترش سهم بازار، جذب منابع، وصول مطالبات و سودآوری فعالیّتها به عنوان شاخصهای اصلی و اساسی تأکید کرد و افزود: جوان بودن و مسئولیت پذیر بودن سرمایه انسانی هر سازمان در ارائه عملکرد مطلوب، بسیار تاثیرگذار است.