• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۲۴۳۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
اقتصادی
براساس اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

خدمات پس از فروش ایران‌خودرو بالاترین امتیاز رضایت مشتریان را کسب کرد

­شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو ، بالاترین امتیاز رضایت مشتریان را در این حوزه به دست آورد و باز هم در بین خودروسازان داخلی صدرنشین شد

خدمات پس از فروش ایران‌خودرو بالاترین امتیاز رضایت مشتریان را کسب کردبه گزارش خبرگزاری صداو سیما از ایکوپرس، این شرکت با کسب امتیاز ۷۶۲ در شاخص رضایت مشتریان برای نخستین بار در طی ارزیابی‌های شرکت بازرسی، توانسته در بین خودروسازان داخلی به چنین میزانی از رضایت مشتریان دست یابد، همچنین در بین خودروسازان داخلی و خارجی نیز برای نخستین بار جایگاه سوم را از آنِ خود کرده است.
مدیرعامل ایساکو در این خصوص گفت: طبق نظرسنجی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از مشتریان، امتیاز شاخص رضایت مشتریان شرکت ایران‌خودرو، طی چهار سال اخیر به صورت مستمر رشد داشته و در سه ماهه پایانی سال ۹۷، با ۱۹ امتیاز صعود نسبت به مدت مشابه به عدد ۷۶۲ رسیده و با کسب این امتیاز برای نخستین بار رکورد شاخص رضایت مشتریانِ حوزه خدمات پس از فروش را در بین شرکت‌های داخلی پشت سرگذاشته است.
سید رضا حسینی تشریح کرد: برای افزایش رضایت مشتریان در زمینه خدمات پس از فروش، به ازای هر یک امتیاز، باید تلاش بسیار زیادی صورت گیرد و ضمن عارضه‌یابی نقاط قابل بهبود، برنامه‌ریزی بسیار دقیق و اجرای صحیح آن از ملزومات امر است.
وی با اشاره به افزایش روزافزون محدودیت‌های حوزه خدمات پس از فروش در حاشیه گسترش دامنه تحریم‌ها افزود: ارتقاء سطح کیفیت خدمات در این شرایط بسیار دشوارتر از گذشته است و نیازمند تلاش چند برابری همکاران و مجموعه ایساکو است.
مدیرعامل ایساکو ادامه داد: در حال حاضر متوسط امتیاز رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش تمامی خودروسازان در سطح کشور عدد ۷۴۳ است و شرکت ایساکو با حدود ۲۰ امتیاز فاصله از حد میانگین و بهره‌مندی از فاکتور‌هایی همچون طرح پایش و ارتقا شبکه خدمات با بهره‌گیری از سامانه هوش تجاری (BI)، اجرای طرح عارضه‌یابی از نمایندگی‌های غیرممتاز با پذیرش بالا به منظور ارتقا ارائه خدمات، اجرای طرح پیگیری مشتریان (فالوآپ)، پایش و کاهش مدت زمان پذیرش تا ترخیص خودرو؛ نظارت، کنترل و ترخیص خودرو‌های متوقف در نمایندگی‌ها (بیش از سه روز) و توسعه نمایندگی‌های منتخب ارائه خدمات خاص و بهبود سطح دسترسی مشتریان به این نمایندگی‌ها، توانسته به صورت معناداری در حوزه مشتری‌مداری در بین خودروسازان کشور پیشرو باشد.
حسینی در پایان از عللی همچون پیگیری و عارضه‌یابی مراجعات تکراری خودرو‌ها به شبکه نمایندگی‌ها و کنترل کیفیت تعمیرات انجام شده در کسب این موفقیت یاد کرد و گفت: بهبود مستمر و افزایش رضایت مشتریان به صورت مداوم، اولین و مهم‌ترین هدف شرکت ایساکو است و امیدواریم با ارتقا کیفیت خدمات، به صورت روزافزون شاهد افزایش رضایت‌مندی مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
صفحه نخست روزنامه های اصفهان(بیست ویکم آبان ۱۴۰۴)
آماده سازی زیرساخت‌های نرم‌افزاری و فنی انتخابات شوراها
برگزاری جشنواره استانی آذردخت در تبریز
اجرای طرح آبخیز داری زیدشت طالقان
برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های تجسمی در خوی
وسایل نقلیه شخصی از اصلی‌ترین عوامل آلودگی هوا
ضرورت آمادگی مدیریت شهری قبل از آغاز بارش‌ها
نوسازی ناوگان حمل‌ونقل ارومیه گامی به سوی شهری پایدار و توسعه‌یافته
کاهش ۶۷ درصدی ورودی سد‌های آذربایجان‌غربی
تقدیر از همکاری صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی در انعکاس فعالیت‌های بخش کشاورزی
جهاد کشاورزی مدافع حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است
بررسی هشت پرونده شورای اصلاحات ارضی در آذربایجان غربی
هم‌افزایی رسانه‌ای برای آگاهی‌بخشی عمومی از پروژه‌های راه و شهرسازی 
لایحه حذف معافیت های مالیاتی تقدیم مجلس می شود
عزم راسخ گروه جهادی شهدای سهرورد برای آبادانی
نمایشگاه قهوه ایران؛ از کارگاه‌های تخصصی تا دهکده برشته‌کاران
ایران‌مال میزبان برند‌های جهانی قهوه؛ سومین نمایشگاه بین‌المللی قهوه آغاز شد
عطر قهوه در ایران‌مال پیچید؛ آغاز جشن قهوه‌دوستان ایران
تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، ۲۱ آبان ۱۴۰۴
لزوم هم‌افزایی سطوح جامعه در سیاست بازآفرینی شهری
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
تیم ملی فوتبال ایران وارد شهر العین شد
۲۰ سرنشین در هواپیمای نظامی ترکیه حضور داشتند
مقاومت در لبنان وارد مرحله بازدارندگی هوشمند شده است
جنگ بی صدا، کشف و شناسایی تعدادی از نفرات اصلی موسسه ایران آکادمیا در داخل و خارج از کشور
تیزپروازان نیروی هوایی با همه وجود به میدان آمدند
اطلاعیه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی
جلسات فشرده مجلس برای بررسی عملکرد یکساله برنامه هفتم
بهبودی ۵ تا ۱۵ درصدی بارش‌ها با بارورسازی ابر‌ها
گیجگاه ۱۴۰۴/۰۸/۲۰
آغاز رأی گیری سراسری ششمین انتخابات پارلمانی در عراق
زبان معیار ۱۴۰۴/۰۸/۲۰
دلجویی رئیس‌جمهور از خانواده مرحوم احمد بالدی
رشد ۸ درصدی برای نجات اقتصاد ضروری است
روزگاری کودکان زیر سایه موسفیدان قد می کشیدند
شبکه ضدامنیتی آمریکایی اسرائیلی، متلاشی شد
آغاز پیش‌فروش ۳ محصول سایپا  (۱ نظر)
فروش فوق‌العاده ۲ محصول سایپا از فردا  (۱ نظر)
شهادت ستوان یکم ولی زاده، مدافع نظم و امنیت در رامشیر  (۱ نظر)
اهواز آلوده‌ترین شهر کشور  (۱ نظر)
اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو‌های مدل ۹۴ به بالا در خوزستان  (۱ نظر)
ماجرای دنباله دار پرستار قاتل نوزادان در انگلیس  (۱ نظر)
پایداری هوا و انباشت آلاینده‌ها در اصفهان تا پایان هفته  (۱ نظر)
اعتراف صریح ترامپ، اثبات جنایت آمریکا در همه محاکم  (۱ نظر)
درگذشت مادر شهیدان متحدی در بسطام  (۱ نظر)
اجرای پویش سلامت علوی طرح شهید رئیسی در بروجرد  (۱ نظر)
آلودگی هوا عامل مرگ بیش از یکهزار و ۶۰۰ نفر در خوزستان  (۱ نظر)
بررسی پیشرفت طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهر‌های جدید پرند، فولادشهر و بینالود  (۱ نظر)
اینترنتی شدن ثبت‌نام کارت سوخت المثنی  (۱ نظر)