• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۲۴۳۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
اقتصادی
افزایش شاخص رضایت مشتری

بهره‌مندی از فناوری اطلاعات از مزیت‌های ایران خودرو

مدیرعامل ایساکو بهره‌گیری از فناوری اطلاعات را یکی از مزیت‌های حوزه خدمات پس از فروش ایران خودرو دانست

بهره‌مندی از فناوری اطلاعات، مزیت خدمات پس از فروش ایران‌خودروبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما از ایکوپرس، سیدرضا حسینی با اشاره به تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو مبنی بر ارایه خدمات نوین و متناسب با نیاز و مطالبات مشتریان، لازمه تحقق این امر را وجود بستر اطلاعات صحیح دانست و گفت: مهم‌ترین اقدام در شبکه خدماتی محصولات ایران‌خودرو ایجاد و توسعه سیستم هوشمند یکپارچه اطلاعاتی است که مسیر ارایه خدمات مطلوب به مشتریان را نشان داده و سبب شده نقاط بهبود به‌موقع شناسایی شده و برای رفع آن برنامه‌ریزی شود.
مدیرعامل ایساکو بهره‌گیری از فناوری اطلاعات را یکی از مزیت‌های حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و وجه تمایز آن با سایر شرکت‌های خدمات خودرو دانست.
مدیرعامل ایساکو همچنین یکی از دلایل افزایش شاخص رضایت مشتری ایساکو را وجود اطلاعات به‌موقع و کافی از مشتری دانست و گفت: در سال‌های اخیر همواره در مسیر بهبود بوده‌ایم و امتیاز شاخص رضایت مشتریان از عملکرد ایساکو روندی صعودی داشته است. درحال حاضر خدمات مختلف دسته‌بندی‌شده و با تعریف زمان استاندارد برای هر عنوان، نمایندگی موظف به رعایت زمان ارایه خدمت است.
وی تصریح کرد: در صورت تجاوز زمان ارایه خدمت از زمان تعیین‌شده و استاندارد، سیستم هوشمند مورد را اعلام می‌کند و عارضه‌یابی و رسیدگی به‌سرعت انجام می‌شود.
حسینی اضافه کرد: مراجعه بیش از یک‌بار یک دستگاه خودرو به شبکه خدماتی با اعلام خودکار شبکه، به‌صورت ویژه و خاص عارضه‌یابی و رسیدگی می‌شود.
مدیرعامل ایساکو کاهش زمان رسیدگی به درخواست مشتری را از بهبود‌های ایجادشده در فرآیند خدمت‌رسانی به مشتریان اعلام کرد و گفت: میانگین زمان تعمیرات از پذیرش تا ترخیص ۶ روز بود که این عدد درحال حاضر در میانگین کم‌تر ۲ روز قرار دارد.
وی مدیریت مصرف قطعات در شبکه نمایندگان ایساکو را از نتایج بسیار مهم سیستم هوشمند ایساکو دانست و گفت: قطعات بر اساس نوع پذیرش به نمایندگی‌ها ارسال می‌شود و برهمین اساس اختصاص منابع را به‌صورت بهینه انجام می‌دهیم.
وی خاطرنشان کرد: با این اقدام در شرایط کسب‌وکار فعلی و مشکلات ناشی از تحریم امکان ایجاد بازار سیاه و کاهش موجودی انبار ایساکو را به حداقل کاهش داده‌ایم.
مدیرعامل ایساکو مکانیزه شدن سیستم نوبت‌دهی به مشتریان و حذف ترافیک تلفن ۰۹۶۴۴۰ را سبب افزایش رضایتمندی مشتریان دانست و گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و سنجش ۱۰ شاخص عملکردی ایساکو، رضایت از کیفیت خدمات ایساکو از پذیرش تا کیفیت خدمات و ترخیص افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.
وی تصریح کرد: ایران‌خودرو تنها خودروسازی است که عدد شاخص رضایت مشتریان از شبکه خدمات پس از فروش آن از عدد ۷۵۰ عبور کرده است.
حسینی رسالت ایساکو را ارایه خدمات مناسب به مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو و توزیع مناسب قطعات در سطح نمایندگی‌های سراسر کشور دانست و گفت: درحال حاضر ۶ میلیون خودرو تحت پوشش خدمات ایساکو قرار دارند که این خدمات توسط ۷۱۰ نمایندگی و در ۳۵۰ شهر ارایه می‌شود.
وی افزود: سال ۹۷ را با چالش‌هایی که داشت به‌خوبی گذراندیم و قطعا با پیش‌بینی‌های صورت گرفته در تامین و توزیع قطعه، امسال نیز مصمم هستیم از بروز هرگونه مشکل در این خصوص جلوگیری کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
اعزام تیم ترامپولین چهارمحال و بختیاری در مسابقات لیگ باشگاهی کشور
اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال برای راه اندازی تنها سینمای فریدونشهر
دوگانه سوز کردن رایگان خودروها در نزدیک‌ترین کارگاه به محل زندگی
پیش بینی برداشت ۳۰ هزار تن چغندر قند از اراضی دشت مغان
۷۲نفر از بانوان خادم اربعین حسینی در آذربایجان غربی تجلیل شدند
لزوم تسریع اجرای طرح‌های حوزه راهداری و جاده‌ای آغاجاری
رقابت حافظان و قاریان قرآن کریم در شیراز
یادواره ۶۵ شهید روستای رامشه و ۳۵ شهید دانش آموز جرقویه علیا
سردار شهید کاوه؛ فرمانده ای با استراتژی مهر
یک دل سیر، کاشت سیر در طارم! ۴۵۰ هکتار زیر کشت رفت
اجرای ۳۵ طرح هادی روستایی در تربت‌ حیدریه
برداشت بیش از ۸۰۰ تن دانه روغنی کنجد در آذربایجان‌غربی
جشنواره فیلم مقاومت، روایتی تمدنی از پدیده‌ای زنده در جهان معاصر
استقبال با شکوه از سوگواره تجسمی «کوچه‌های بنی‌هاشم»، در سیرجان
اجرای طرح آشکارسازی ناوگان سنگین در محل پلیس‌راه یزد - شیراز
راهیابی محمدمهدی غلامی به فینال ماده ۲۰۰ متر پروانه
کشف بیش از ۶۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های آبادان
شمار مبتلایان به تب دنگی در هرمزگان به ۱۶۸ تَن رسید
مطالبات داروخانه‌های بوشهر از تأمین اجتماعی پرداخت شود
انعقاد تفاهم­نامه برای رمز نگاری حامل‌­های انرژی
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
آغاز پیش‌فروش ۳ محصول سایپا
تقویت توان دفاعی ونزوئلا با دریافت سامانه‌های پدافند روسی
امتناع کودکان از توالت مدرسه باعث یبوست می‌شود
رشد ۵۶ درصدی طرح های سرمایه‌گذاری در استان خراسان جنوبی
غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهر‌های آلوده خوزستان تا آخر آبان
موافقت‌مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون‌محکومیت‌های‌مهریه
بازی‌های همبستگی اسلامی؛ ازبکستان، حریف تیم فوتسال ایران در نیمه‌نهایی
افشای ابعاد جدیدی از همکاری خبرنگاران شبکه ایران اینترنشنال با موساد
خام فروشی در زنجیره فولاد
وقوع زلزله ۳ و ۳ دهم ریشتری در سی سخت
زبان معیار ۱۴۰۴/۰۸/۱۸
رویای تغییر نظامی که کابوس آمریکا شد
ادعای رسایی درباره انتصاب دادستان دستگیر شده، صحت ندارد
حل تنش افغانستان و پاکستان محور گفتگوی متقی و عراقچی
عراقچی: فعلا امکان مذاکره با آمریکا وجود ندارد
آغاز پیش‌فروش ۳ محصول سایپا  (۱ نظر)
تهران تا آخر پاییز بارش باران ندارد  (۱ نظر)
اتحادیه اروپا: الفاشر تبدیل به گورستان بشریت شده است  (۱ نظر)
پیوند دو ملت ایران و پاکستان ناگسستنی است  (۱ نظر)
پلمب ۶ کافه به علت برگزاری جشن هالووین  (۱ نظر)
هوای اصفهان و ۳ شهر مجاور آلوده است  (۱ نظر)
جزییات معافیت از صدور صورت‌حساب الکترونیکی در سامانه مودیان ۱۴۰۴  (۱ نظر)
اهواز آلوده‌ترین شهر کشور  (۱ نظر)
اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو‌های مدل ۹۴ به بالا در خوزستان  (۱ نظر)