• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۲۴۳۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
اقتصادی
افزایش شاخص رضایت مشتری

بهره‌مندی از فناوری اطلاعات از مزیت‌های ایران خودرو

مدیرعامل ایساکو بهره‌گیری از فناوری اطلاعات را یکی از مزیت‌های حوزه خدمات پس از فروش ایران خودرو دانست

بهره‌مندی از فناوری اطلاعات، مزیت خدمات پس از فروش ایران‌خودروبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما از ایکوپرس، سیدرضا حسینی با اشاره به تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو مبنی بر ارایه خدمات نوین و متناسب با نیاز و مطالبات مشتریان، لازمه تحقق این امر را وجود بستر اطلاعات صحیح دانست و گفت: مهم‌ترین اقدام در شبکه خدماتی محصولات ایران‌خودرو ایجاد و توسعه سیستم هوشمند یکپارچه اطلاعاتی است که مسیر ارایه خدمات مطلوب به مشتریان را نشان داده و سبب شده نقاط بهبود به‌موقع شناسایی شده و برای رفع آن برنامه‌ریزی شود.
مدیرعامل ایساکو بهره‌گیری از فناوری اطلاعات را یکی از مزیت‌های حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و وجه تمایز آن با سایر شرکت‌های خدمات خودرو دانست.
مدیرعامل ایساکو همچنین یکی از دلایل افزایش شاخص رضایت مشتری ایساکو را وجود اطلاعات به‌موقع و کافی از مشتری دانست و گفت: در سال‌های اخیر همواره در مسیر بهبود بوده‌ایم و امتیاز شاخص رضایت مشتریان از عملکرد ایساکو روندی صعودی داشته است. درحال حاضر خدمات مختلف دسته‌بندی‌شده و با تعریف زمان استاندارد برای هر عنوان، نمایندگی موظف به رعایت زمان ارایه خدمت است.
وی تصریح کرد: در صورت تجاوز زمان ارایه خدمت از زمان تعیین‌شده و استاندارد، سیستم هوشمند مورد را اعلام می‌کند و عارضه‌یابی و رسیدگی به‌سرعت انجام می‌شود.
حسینی اضافه کرد: مراجعه بیش از یک‌بار یک دستگاه خودرو به شبکه خدماتی با اعلام خودکار شبکه، به‌صورت ویژه و خاص عارضه‌یابی و رسیدگی می‌شود.
مدیرعامل ایساکو کاهش زمان رسیدگی به درخواست مشتری را از بهبود‌های ایجادشده در فرآیند خدمت‌رسانی به مشتریان اعلام کرد و گفت: میانگین زمان تعمیرات از پذیرش تا ترخیص ۶ روز بود که این عدد درحال حاضر در میانگین کم‌تر ۲ روز قرار دارد.
وی مدیریت مصرف قطعات در شبکه نمایندگان ایساکو را از نتایج بسیار مهم سیستم هوشمند ایساکو دانست و گفت: قطعات بر اساس نوع پذیرش به نمایندگی‌ها ارسال می‌شود و برهمین اساس اختصاص منابع را به‌صورت بهینه انجام می‌دهیم.
وی خاطرنشان کرد: با این اقدام در شرایط کسب‌وکار فعلی و مشکلات ناشی از تحریم امکان ایجاد بازار سیاه و کاهش موجودی انبار ایساکو را به حداقل کاهش داده‌ایم.
مدیرعامل ایساکو مکانیزه شدن سیستم نوبت‌دهی به مشتریان و حذف ترافیک تلفن ۰۹۶۴۴۰ را سبب افزایش رضایتمندی مشتریان دانست و گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و سنجش ۱۰ شاخص عملکردی ایساکو، رضایت از کیفیت خدمات ایساکو از پذیرش تا کیفیت خدمات و ترخیص افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.
وی تصریح کرد: ایران‌خودرو تنها خودروسازی است که عدد شاخص رضایت مشتریان از شبکه خدمات پس از فروش آن از عدد ۷۵۰ عبور کرده است.
حسینی رسالت ایساکو را ارایه خدمات مناسب به مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو و توزیع مناسب قطعات در سطح نمایندگی‌های سراسر کشور دانست و گفت: درحال حاضر ۶ میلیون خودرو تحت پوشش خدمات ایساکو قرار دارند که این خدمات توسط ۷۱۰ نمایندگی و در ۳۵۰ شهر ارایه می‌شود.
وی افزود: سال ۹۷ را با چالش‌هایی که داشت به‌خوبی گذراندیم و قطعا با پیش‌بینی‌های صورت گرفته در تامین و توزیع قطعه، امسال نیز مصمم هستیم از بروز هرگونه مشکل در این خصوص جلوگیری کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
شهرکرد و بلداجی سردترین نقاط چهارمحال و بختیاری
قلع و قمع ۱۱ مورد دیوارکشی غیر مجاز در جویبار
قاسمی و رشیدپور به فینال ۲۰۰ متر آزاد راه یافتند
کاهش ۳ متر مکعبی الگوی مصرف ماهیانه آب در کهگیلویه و بویراحمد
۳۰ آبان؛ آخرین مهلت ارسال آثار به رویداد رسانه‌ای «هما»
حمل‌ونقل جاده‌ای ایران هوشمند می‌شود
از ابوغریب تا کاخ سفید
تکریم و تجلیل از اعضای وابسته ارتش در خوی
مهلت استعفای داوطلبان شوراهای روستا تا ۳۰ آبان
آغاز فصل جدید رقابت‌های سوارکاری پاییزه گلستان از فردا چهارشنبه ۲۱ آبان در گنبدکاووس
غرفه منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اینوکس کیش
همایش علمی و مدیریتی به مناسبت روز جهانی علم در اردبیل
تصادف مرگبار در همدان
پیروزی تیم ملی والیبال بانوان ایران در دیدار نخست
سازمان‌های بین‌المللی بازیچه دست آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها هستند
دستاورد‌های ایران جان در آبادان و خرمشهر
افزایش ۶۱ درصدی دستمزد زندانیان شاغل
رعایت بهداشت فردی دانش‌آموزان و پیشگیری از شیوع شپش در مدارس
معرفی توانمندی‌ها و دستاورد‌های پایگاه‌های بسیج در نمایشگاه اسوه در ارومیه
بهره برداری از مدرسه عشایری روستای آب رزک اندیکا
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
فروش فوق‌العاده ۲ محصول سایپا از فردا
شهادت ستوان یکم ولی زاده، مدافع نظم و امنیت در رامشیر
بازدید سرلشگر موسوی از ساختمان شیشه‌ای صدا و سیما
تقویم و اوقات شرعی زنجان در ۲۰ آبان ۱۴۰۴
خبر‌های خوش از پرداخت مطالبات دارو
کلاهبرداری به بهانه حمل بار و اثاثیه
استقلال ملی، مسیر رسیدن به پیروزی و اقتدار
قدردانی مردم انگلیس از مرد مسلمانی که جان چندین نفر را نجات داد
باید ذات مداخله‌جوی غرب را بازشناسی کرد
اخبار کوتاه از مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
واکنش رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به ماجرای سفر ۵۰ میلیاردی برزیل
زنجان؛ واحدهای فرآوری کلید توسعه صادرات کشاورزی
توسعه گام‌های صنعتی با تولید شمش فولاد در خراسان جنوبی
مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران اعلام شد
منابع مرحله پنجم کالابرگ برای هفت دهک تامین شد
استخدام در سازمان صداوسیما  (۱ نظر)
آغاز پیش‌فروش ۳ محصول سایپا  (۱ نظر)
فروش فوق‌العاده ۲ محصول سایپا از فردا  (۱ نظر)
جزییات معافیت از صدور صورت‌حساب الکترونیکی در سامانه مودیان ۱۴۰۴  (۱ نظر)
شهادت ستوان یکم ولی زاده، مدافع نظم و امنیت در رامشیر  (۱ نظر)
اهواز آلوده‌ترین شهر کشور  (۱ نظر)
اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو‌های مدل ۹۴ به بالا در خوزستان  (۱ نظر)
ماجرای دنباله دار پرستار قاتل نوزادان در انگلیس  (۱ نظر)
پایداری هوا و انباشت آلاینده‌ها در اصفهان تا پایان هفته  (۱ نظر)
اعتراف صریح ترامپ، اثبات جنایت آمریکا در همه محاکم  (۱ نظر)
درگذشت مادر شهیدان متحدی در بسطام  (۱ نظر)
اجرای پویش سلامت علوی طرح شهید رئیسی در بروجرد  (۱ نظر)
آلودگی هوا عامل مرگ بیش از یکهزار و ۶۰۰ نفر در خوزستان  (۱ نظر)
بررسی پیشرفت طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهر‌های جدید پرند، فولادشهر و بینالود  (۱ نظر)