شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه انجام داد
راهاندازی میز خدمت و سامانه خدمات الکترونیک
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه از راهاندازی میز خدمت و سامانه خدمات الکترونیک در این شرکت خبر داد
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه فرامرز شوهانی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان با بیان اینکه

خدمترسانی به مردم اولویت نخست این شرکت است گفت: در این شرکت میز خدمت با هدف کاهش مراجعات حضوری مشترکین به امورات شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستانها راهاندازی شده است.
شوهانی با اشاره به اینکه سامانه خدمات الکترونیک شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه، یک سامانه تحت وب بوده که جهت ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین طراحی شده است بیان کرد: تحت وب بودن سامانه این امکان را فراهم میکند که مشترکین از هر مکان و هر زمان و از هر سیستم عاملی بتوانند وارد سامانه شوند و درخواست خود را ثبت، یا وضعیت درخواست ثبت شدهی قبلی خود را رهگیری نمایند.
مدیر عامل شرکت آبفار استان در ادامه افزود کاربران دفاتر پیشخوان نیز میتوانند از طریق همین سامانه پاسخگوی مشترکین باشند اظهار کرد: خدمات موجود در سامانه به دو دسته کلی خدمات جاری (آب بهاء) و خدمات سرمایهای (حق انشعاب) و در ۵ بخش ارائه میشود.
وی با اشاره به اینکه این سامانه ۲۲ خدمت را به مردم ارائه میکند تصریح کرد: تغییر کاربری انشعاب، پاسخ به استعلام، تغییر مشخصات، تغییر واحد مسکونی، تغییر ظرفیت قراردادی انشعاب، تغییر قطر انشعاب، تفکیک کنتور، تغییر مکان وسایل اندازه گیری، آزمایش کنتور، تعویض کنتور، واگذاری انشعاب آب، واگذاری انشعاب فاضلاب، نصب سیفون اضافی، قطع موقت و وصل انشعاب، جمع آوری یا ادغام انشعاب، صورتحساب میان دوره، بررسی صورتحساب، اعلام کارکرد کنتور، مشاهده سوابق المثنی و...، امکان پرداخت صورتحساب، پیشنهادات، انتقادات و بررسی شکایات، فروش آب تانکری، دسترسی آسان و سریع ثبت خدمت توسط مشترکین از جمله این خدمات است.
مدیر عامل این شرکت به مزایای این طرح پرداخت و گفت: افزایش سرعت و دقت رسیدگی به درخواستها، کاهش قیمت تمام شده خدمات ارائه شده، صرفهجویی در مصرف انرژی، امکان استفاده از سامانه در دفاتر پیشخوان، راهنمایی مشترکین حین انجام خدمت از طریق سامانه پیامکی سایت و قابلیت ارتباط با سامانههای خدمات الکترونیک سایر ادارات و شرکتها اعم از صدور مجوز یا استعلام جهت تسریع در خدمات رسانی بهتر در راستای طرح تکریم ارباب رجوع از جمله این مزایا محسوب میشود.