غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
چه معنی داره کورنا گرفتین دستتون و دارین اعلام می کنین حقوق آموزش پرورش پنجاه درصد افزایش یافته.اصلا از جزئیاتش خبر دارین که توی اخبار سراسری اعلام می کنین؟
اولا این افزایش فقط مخصوص آموزش پرورش نیست و شامل کلیه کارمندان دولت میشه چرا فقط اسم آموزش و پرورش رو میارین،ثانیا این حقوق فعلا پنجاه درصد افزایش نیافته و نهایت ۳۰۰،۴۰۰ تومن افزایش پیدا کرده ک اونم میگن قراره حکما باز عوض بشه،ثالثا افزایش اسفند به دست معلما نمیرسه که اینجوری اعلام می کنین لطف می کنه و تشریف می بره صندوق.
لطفا اخبار فیک پخش نکنین و مردم رو به خودتون بی اعتماد نکنین لطفا
چرا شما ها خودتون نه ماسک میزنین نه دستکش این تبلیغ فرهنگه
بسمه تعالی
با سلام و احترام،
چقدر خوب است که اخبار علمی از تمامی دانشگاه های معتبر پخش شود نه فقط دو دانشگاه امیرکبیر و شریف! مثلاً از دانشگاه با افتخار علم و صنعت چرا خبر علمی پخش نمی شود؟
باتشکراز برنامتون، الان با طرح تفصیلی ساخت و ساز درشهرارومیه ، که کاملا سیاست معکوس تولید مسکن دراین شهراست، باعث توقف درصد بالای کارهای تولیدی جدید شده! تراکم ساخت را پایین آوردند، قیمت زمین بالاست و سرشکن میشه بر طبقات پایین که درپروانه ها صادرمیشه و با هزینه ساخت باعث حرکت قیمت تمام شده واحدها به سمت هرمتر ۲۰ میلیون به بالاست! باوجود اخبار ضد نقیض و ادعاهای کاملا شعاری وزارت صمت ، قیمت فولاد و میلگرد همچنان بالاست و حتی ارزان شدن نرخ ارز هم تاثیر گذار نیست چون فقط یک بهانه هست و کارخانه داران رسما لابی گری میکنند! با این وضع یا تولید کننده ها باید برند جای تولید به سمت دلالی! یا جمع کنند برند کشورهای همسایه! یا یک گرانی درقیمت تمام شده علی رغم عدم توان و کشش مصرف کننده در آینده نچندان دور متصور هست! شاید گزارشی کارگشا از جانب شما بتونه کمکی در باره این آشفته بازار بکندش....تشکر
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha