اینفوگرافی؛
فرهنگ خرید و عضویت در شبکه های اجتماعی
طبق پژوهشی که اینفو گرافی آن منتشر شده است؛ بیشتر افرادی که به سمت مکانها و فضاهای مشخصی چون مراکز خرید، کافه ها و دیگر مکانهای شهری سوق داده می شوند عضو یکی از شبکه های اجتماعی هستند.
به گزارش سرویس فضای مجازی
خبرگزاری صدا و سیما؛ جای تردید نیست که شبکه های اجتماعی مردم را به سمت مکانها و فضاهای مشخصی چون مراکز خرید، کافه ها و دیگر مکانهای شهری سوق می دهد. بیشتر افرادی که به مراکز خرید سر می زنند و از آن بازدید می کنند عضو یکی از شبکه های اجتماعی و ارتباطی چون فیس بوک،تلگرام و اینستاگرام هستند.
امروزه در باب نقش شبکه های اجتماعی بالاخص اینستاگرام، در ابعاد عطش تجربه کردن چیزهایی که کاربر آن را می بیند زیاد سخن گفته می شود .
علیرغم نشان دادن ارتباط بین رفتن به مراکز خرید و فضای مجازی هنوز نمی توان گفت که دقیقا چقدر عضویت در شبکه های اجتماعی و ارتباطی مجازی می تواند در تجربه کردن فضاهای شهری و از جمله خرید نقش داشته باشد.
در اینفوگرافیک زیر ویژگی های افراد مختلف در فرهنگ خرید و عضویت در شبکه های اجتماعی نمایش داده شده است.