• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۱۳۵۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
اقتصادی » اقتصاد کلان

دانش فنی چالش اساسی شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو

مدیرعامل ایساکو گفت : به روز شدن و ارتقاء دانش فنی نیروهای کلیدی شاغل در شبکه خدمات پس از فروش یکی از چالش های اساسی گروه صنعتی ایران خودرو در این حوزه است.

سیدرضا حسینی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما همچنین ماندگارنبودن نیروهای فنی اموزش دیده را از دیگر چالش های شبکه خدمات پس از فروش دانست و افزود : به این منظور برنامه ای را به اجرا گذاشتیم که هر نمایندگی که بتواند نیروهای کلیدی خود را برای سالهای متمادی حفظ کند یک ضریبی در قالب اجرت و دستمزد برای انها منظور و پرداخت می شود.

حسینی گفت : ازمون سراسری نیروهای کلیدی شبکه های خدمات پس از فروش با مشارکت بیش از 8 هزار نفر همزمان در 30 مرکز در سراسر کشور برگزار شد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری ازمون شناخت نقاط ضعف نمایندگی ها و شبکه خدمات پس از فروش است ، افزود : با بازنگری ازمون و تغییر سطح سئوالات همچنین مشکلاتی که با انها مواجهیم ، برای ارتقاء و رشد و ماندگاری نیروها در شبکه برنامه ریزی می کنیم.

حسینی گفت : گروه صنعتی ایران خودرو در حال حاضر 777 نمایندگی فعال با حدود 16 هزار و 500 نیروی فنی در قالب شبکه خدمات پس از فروش در سراسر کشور دارد.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی

وی افزود : این نمایندگی ها مسئولیت ارائه خدمات وارانتی به 6 میلیون خودرو را در سراسر برعهده دارند ، طبق رتبه بندی که در شبکه داریم طبق ارزیابی سال 94 حدودا بیش از نیمی از نمایندگی ها دارای رتبه 1 ، 2 و 3 هستند و برنامه و هدف ما قرار گرفتن حداقل 35 درصد نمایندگی ها در رتبه 1 است .
حسینی گفت : در نتیجه این ازمون و اموزش های جامع سالانه سطح فنی و کیفی نمایندگی ها مشخص خواهد شد و با برنامه ریزی در مسیر ارتقاء سطح و رتبه نمایندگی ها حرکت خواهیم کرد .

وی افزود : یکی از عواملی که بعد از این ارزیابی شامل حال نمایندگی ها می شود ، اجرت و دستمزدی است که بابت خدمات به انها پرداخت می کنیم ، شرکت
در این ازمون با کسب نمراتی که کارکنان کلیدی می گیرند در ضریب خبرگی کارکنان تعمیرگاهها و روی اجرت انها تاثیر خواهد داشت.

حسینی گفت : ما سیستم ارتباط با مشتری در شبکه داریم که مستقیما در ارتباط دائم با مشتریان ما هستند و در نتیجه بازخوردی که از انها می گیریم فرایند نظارتی خود را روی شبکه طرح ریزی می کنیم و جاهایی که باید بیشتر نظارت کنیم تصمیم می گیریم ، منتها مشتریان ما وقتی به شبکه مراجعه می کنند در داخل نمایندگی ها حتی روی سربرگ ها رتبه انها قید شده است که اینها در ارزیابی وزارت صنعت ، معدن و تجارت در چه جایگاهی قرار دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
مهربان یکی از مناطق پیشرو در جذب اعتبارات عمرانی روستایی در آذربایجان شرقی
تست سامانه هشدار اضطراری جمعه ۲۳ آبان اجرا می‌شود
گام سبز ایران در حذف مواد مخرب لایه ازن
اصلاح رفتارمدیریتی پیش نیاز رفع مشکلات است
صبر و مقاومت، ضدحمله به جنگ شناختی دشمن است
شکاف عمیق ظرفیت‌ها با سرمایه گذاری واقعی در خراسان جنوبی
برق ۲۸۰۰ خانوار ، خوراک ۲۳۱ ماینر غیرمجاز در زنجان
برگزاری آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم «شهر» با معرفی برگزیدگان
تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، ۲۳ آبان ۱۴۰۴
همایش پیاده روی به بهانه هفته دیابت
تقویم و اوقات شرعی جمعه ۲۳ آبان ۱۴۰۴ به افق قم
زنجان؛ روایت یک نخبه ریاضی دهه شصتی
اقدامات رفع بوی نامطبوع اتوبان قم–تهران هنوز کامل نشده است
تجلیل از خیرین و خادمین موکب شهدای بناب
افزایش شاخص اجرای طرح هادی در روستاهای اشنویه
اعطای مجوز واردات نهاده‌های دامی به فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی
جلوگیری از تخلفات شکار و صید در مناطق حفاظت شده
آغاز رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال باشگاه‌های کشور
وزش باد شدید در سمنان
ماندگاری هوای سرد در چهارمحال و بختیاری
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
صعود ایران به رده پنجم جدول مدالی بازی‌های همبستگی اسلامی
هشدار هواشناسی کشاورزی در زنجان از شنبه ۲۴ آبان
گروسی: ایران دسترسی به سایتهای غیرهدف را فراهم کرده است
فردا چه پیامی روی تلفن همراه شامل مناطق رزمایش پدافند غیرعامل ظاهر می‌شود؟
توضیحات سردار فدوی درباره برد موشک‌های بالستیک ایران
اعلام نتایج اولیه انتخابات مجلس عراق
قانون حذف چهارصفر از پول ملی اجرایی می‌شود
پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در ضربات پنالتی مقابل کیپ‌ورد
نامه عراقچی به گوترش درباره حمله آمریکا به ایران
ضرورت اصلاح کتاب‌های درسی و نگارش کتاب‌های جدید
اقتدار پهپاد ایرانی
یادواره شهدای نیروی هوافضا در چهاردهمین سالگرد شهادت حاج حسن طهرانی‌مقدم
بسته هنر و سینما ۱۴۰۴/۰۸/۲۲
دشمن را در صورت هرگونه خطا به زانو درخواهیم آورد
رزمایش هشدار عمومی از طریق تلفن همراه در راه است
تیزپروازان نیروی هوایی با همه وجود به میدان آمدند  (۵ نظر)
اجرای ۳۰ برنامه برای ترویج کتابخوانی در مازندران  (۲ نظر)
جشنواره ملی برنج در آمل  (۲ نظر)
روزی که نیرو‌های مسلح از دستور رهبری «شوکه شدند»  (۱ نظر)
گروسی: ایران دسترسی به سایتهای غیرهدف را فراهم کرده است  (۱ نظر)
مادورو به آمریکا اولتیماتوم داد  (۱ نظر)
پایداری هوا و انباشت آلاینده‌ها در اصفهان تا پایان هفته  (۱ نظر)
حدود ۴۰ درصد جمعیت کشور در معرض دیابت قرار دارند  (۱ نظر)
موافقت وزیر کشور با استعفای شهردار اهواز  (۱ نظر)
دشمن را در صورت هرگونه خطا به زانو درخواهیم آورد  (۱ نظر)
طرح‌های پیشگیرانه انتظامی جدی پیگیری و اجرایی می‌شود  (۱ نظر)
ولایتی: آینده‌ای روشن در انتظار ایران و عراق است  (۱ نظر)
سراب چناره الشتر مکانی زیبا برای گردشگران  (۱ نظر)